سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه بوشر گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند حوزه باید انقلابی بماند، ما نیز در برنامه امسال حوزه به دنبال تربیت طلبه در تراز انقلاب اسلامی و همه جانبه نگر در عرصه علمی، اخلاق، تربیتی، تبلیغی، فرهنگی و سیاسی هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان دَیر با اشاره به جایگاه والای روحانیت، رسالت این قشر از جامعه را همانند رسالت انبیاء و ائمه عنوان کرد و گفت: خلیفه باید همان شئونات پیامبر را داشته باشد و امروز روحانیان نباید تنها به فکر علم باشند، هرچند که تحصیل علم پایه اصلی حوزه است اما باید در کنار آن اخلاق و تربیت نیز باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: طلاب باید در همه ابعاد و جوانب تلاش کنند تا بتوانند به آنچه مورد نیاز تمدن عظیم اسلامی است برسند.

وی به اهمیت و جایگاه حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید توجه بیشتری به حوزه های علمیه داشته باشند و زمینه حضور طلاب را در جامعه فراهم کنند.

حجت الاسلام خدری گفت: باید به دنبال حوزه علمیه مطلوب در شهرستان دیر باشیم و همه مساجد و مدارس و روستاهای اطراف را تحت پوشش تبلیغی و فرهنگی خود قرار دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه به دنبال تربیت طلبه انقلابی در حوزه هستیم افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند حوزه باید انقلابی بماند، ما نیز در برنامه امسال حوزه به دنبال تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی و همه جانبه نگر در عرصه علمی، اخلاق، تربیتی، تبلیغی، فرهنگی و سیاسی هستیم که بتواند پیام دین را به تمام دنیا برساند و این امر با همت مسؤولان و اساتید تحقق پیدا می کند .

 حجت الاسلام بحرانی، مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات این مدرسه پرداخت؛ همچنین حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان دیر به ایراد مطالبی ارزشمندی درباره اخلاق و آداب طلبگی پرداخت.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha